Torsdag 29 maj

Med så här fint väder så måste man ju vara ute. Tog på mig en klänning som satt alldeles för tajt o satte mig på bron med tidningar o vatten. Efter 20 minuter trodde jag att jag skulle dö så jag gick in. Hostade konstant o granngubben frågade hur de gick. att vara tjock o förkyld i värmen är skit.
 
mats är nog hemma på en timma :) så nu får bebisen titta ut ;) Mats måste nog fara o ronda på lördag o då var de bara att jag följer med sa han. Han är ändå bara två timmar bort då men jag fick inte vara hemma då. 
 
Skulle dammsuga idag också men de blir ju sämre väder i morgon så efter vi varit o klippt oss kan jag göra de :) de är ju självmord att göra de idag när de är nästan 30 grader här inne. 
 
Inte brukar de väl ta över 1,5 vecka att få paket från lyko? Får verkligen hoppas att de kommer i morgon :) blev lite väl mycke men de var jag självklart värd :)

Kommentera här: