Måndag 30 juni

Ny vecka igen. I morgon blir lilleman 3 veckor. Känns som att alltid har varit här på samma gång man känner sig rätt ny med de här att tänka på nån annan i första hand. 
 
Igår var vi till Luleå o shoppade :) en vattenkokare med tempgivare, tre toppar åt mig o lite kläder till lilleman. Mats blev utan kläder då de fan inte fanns nå kläder. Men vi får gå här i Boden o kolla i veckan. 
Vi far ju till byn redan på torsdag. Första gången vi ska packa grejer så de finns till Leo också. Sen helgen efter funderar vi på att fara upp till stugan och de blir ju ett test. Vi har verkligen för liten bil då vi brukar ha så fullt när bara vi far o nu med Leo o alla hans grejer så kommer de bli trångt. Vi skulle behöva oss en buss ;)
 
lilleman somnade igen så jag ska fika nu. Han sov från 23.30 till 5.45 trodde knappt de var sant :) o då klev Mats upp o for ut o jobbade så vi är själv idag här hemma. 
Får hoppas paketet med grejer till Leo kommer idag så kan vi gå o hämta de :)
 
 
i morgon är on är de även vägning för mig igen :) prövade mina gamla jeans o byxor igår. Hälften kunde jag ha o hälften måste ha krympt i tvätten ;) haha 

Kommentera här: