Fruktansvärt

Jag o Leo har haft en riktigt mysdag i soffan, vi tog just på oss vanliga kläder :) Mats är ute o fixar lite på bron o sen ska vi handla o sen har jag bett om en lugn kväll med film.
 
var in på kuriren o såg att de verkar vara klart att de ska komma massa invandrare till lilla vackra Vuollerim. 52 platser o på fredag börjas de. Vuollerim verkar inte vilja ha folk som flyttar till byn utan att folk ska dra där ifrån. Lätt för folk att sälja sina hus o tanken på att en dag flytta hem är som borta nu. De är fan fruktansvärt. Vill se vilken annat land som ordnar så man kan få komma till deras land o få massa bidrag.. Behöver säkert inte ens nämna vad man röstar nu i september. 
 
http://www.kuriren.nu/nknyheter/highland-hotell-forbereds-for-asylsokande-7749143.aspx
 
var tvungen ut till Mats o avreagera mig. Nu ska jag börja med middagen o ta ett glas saft o lugna mig...

Kommentera här: