onsdag 11 september

har just målat naglarna och ska snart göra mig klar för att fara på jobbet. på min lediga dag. vad gör man inte för sitt jobb :)
 
Var ledig i helgen och då har vi satt belysning runt vår inglasning och även bytt lampor runt hela huset så nu lyser de vitt :) Har man en lampgalen sambo så får man stå ut med lite lampor lite överallt. snart har vi säkert spotlights i madrassen också ;) haha tur att vi har stugan också så han kan fortsätta sätta lampor där.
jag beställde mig en torktumlare igår :) lyckan är ju total när den kommer :) måste hitta en diskmaskin också, men det är svårt för vi vill att den ska se ut som kylen med blå display och de verkar inte riktigt finnas. de måste ju passa med allt.
 
sitte ro letar en stor ryggsäck. typ vandringsväska. vi tänkte ha de istället för vanlig resväska när vi far till thailand. det är ju bara 77 dagar kvar :) Men de ska bli så skönt att fara bort och så jävla värd vi är de. men vart ska vi fara o vad ska vi göra? vill gärna rida på elefanter igen.
 
jag jobbar i helgen och Mats ska fara o fortsätta i stugan. 
 
 
ha en bra dag :)
 
 
So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost

 
 
 
 
tänk att de är 5 år sen vi var där. vi kom hem dagen innan julafton. ingen visste att de skulle bli vår sista julafton med mamma o morfar. och nu far vi den 28 november en dag innan årsdagen. de är snart 4 årsen mamma dog. just nu hade jag behövt mamma o berätta allt som händer och få hennes råd fast jag innerst inne vet vad hon skulle ha sagt så skulle jag vilja höra de. 
 
 
 
1 Miiii:

skriven

ni är verkligen värda resan, förstår att ni längtar!! :) skönt o komma iväg och släppa allting! PUSSOKRAM vännen

Kommentera här: