Måndag 23 september

vi for upp till stugan efter jag slutade i fredags. Ett litet stopp i byn med lite surr så vi var framme i stugan vid tre på natten. 
På lördagen fick vi mycke gjort och på kvällen blev de stugmys o surr :)
jag trodde jag skulle dö natten till söndagen då jag stod för eldningen i stugan och jag vaknade upp av att det rann svett och de var bara 30 grader där inne. Fyfan vad de var varmt men jag lyckades somna om i soffan. Söndag skulle vi sätta in dörren o fönstret. Men som vanligt med allt vi gör så gick ju inte de. De är ju fel dörrjävel till stughelvetet. Mats har försökt ringa upp företaget idag men får inget svar. Hoppas de löser sig utan massa bråk. 
 
Har börjat slipa en stol jag fått av mia :) den kommer passa bra en dag i stugan den dagen den kanske blir klar.
 
massa grejer på tvn ikväll så jag har nå att roa mig med :)
1 Miiii:

skriven

kul och vara och greja i stugan! skönt när den blir klar :) måste ju få komma och titta då! Åh vad spännande, vad ska du göra med stolen? måla? :) kram!

Svar: Ja det är riktigt kul. Jo jag hade tänkt måla den vit o sen göra nån schablon också :) ni är hjärtligt välkommen o hälsa på där uppe :))
Magdalena Ledin

Kommentera här: