....

Men kan dagen ta slut. Efter jag gjort middagen så var jag så slut så jag orkade knappt äta och jag kände ändå inte vad fan de smakade. 
Gjorde just varamsmörgåsar och höll på att tappa tallriken men jag räddade den o slog upp den i hakan å de gjorde så sjukt ont och svullen blev jag. Min lyckodag..
 
ringde Mats mändan sa bara va va va. Nä de kanske inte är så lätt o höra vad jag säger men jag har ingen annan att prata med. Åhhhhhhhh. Kryper under soffan snart. Började att klicka hem grejer till stugan men jag orkade inte leta nå mer så stängde ner. Jag är sjuk de är ju ett av bevisen haha.
 
är less på att Mats jobbar borta igen. Fick ju nästan ett år som var riktigt normalt. Men nu är vi tillbaka på ruta ett igen. Jobbjobbjobbjobb. Vem fan kom på att vi skulle jobba?
1 Anonym:

skriven

Jobbigt gumman, du kan alltid ringa mig och surra av dig! :) vore bara kul! Ja detta jobbande, tänk om man slapp det, vore underbart.

2 Miiimary:

skriven

Var jag som skrev, blev anonymt såg jag ;)

Kommentera här: