månsdag 7/10

Idag har jag haft en riktig skön dag :) Sovit nästan 13 timmar och är nästan utvilad. 
har varit på ett litet möte för ett tag sen och ska snart börja med middagen, tacogratäng. sen blir de soffmys och om jag orkar så kanske jag slänger ihop lite bullar också :)
Det går framåt uppe i stugan :) sakta men säkert ;) 
 
 
 
har drömt mycke sjukt den sista tiden. men har ni tänkt på hur lätt de är att vara arg på en människa som är så där äckligt fet o lat. och jag drömmer om henne hela tiden, hur hon flåsar fram o hur hon gör illa folk för att hon är just fet o äcklig. haha jag dör lite varje gång när de faktiskt finns så äckligt feta människor som faktiskt skadar mer än gör nytta. huvva. 
 
måste börja drömma om nå roligare nu. 
 
Vi hade riktigt trevlig kväll i vuollerim i lördags, och även fast man la sig nykter så vaknade jag upp bakis o ångest men de försvann rätt fort när jag kom på att jag inte drack o jag var rätt pigg ändå :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
för några veckor sen var de ganska mycke strul men en som är ganska mentalt psykiskt störd och idag fick ett mail som gagnar mig mer än dem de gäller. pay back time, de är aldrig roligt att bråka med mig :D

Kommentera här: