fredag 22/3

Klockan 21 ikväll får jag helg och de ska bli så sjukt skönt. Vi skulle egentligen ha åkt iväg i helgen men Mats tog på sig beredskap så vi blir faktiskt bara hemma. Och när fan var vi sist hemma med varandra på min lediga helg? måste ha varit i december sist. det ska då bli skönt att bara vara vi och bara vara hemma. Eller en sväng till harads hade vi tänkt hinna med också :)
 
nu ska jag ta o fixa allt här hemma innan jag måste iväg.
1 Mia:

skriven

Men skönt ändå att bara vara hemma och mysa :)
Det kan ni behöva som ni far runt i vanliga fall! :)

Svar: haha jag sa de till Mats att vi ska alltid iväg men nu jävlar ska vi vara hemma. Egentligen skulle vi behövt ha en skit tråkig helg med inga planer alls men vi hittar alltid nå att göra ;)
Magdalena Ledin

2 Miii:

skriven

skönt med ledig helg och njut och ta vara på tiden med varandra!! :) pussokram

Svar: Vi njuter med att renovera ;) haha så njuter vi. Men nu tar vi vara på tiden o myser i soffan :D
Magdalena Ledin

Kommentera här: