Tisdag 30/7

Vilken stressig dag de blev. I morgon får vi stugan och. Då behövde vi helt plötsligt till storheden o handla massa skit, + en ny bädd till Olle som han verkar hata, han morrade åt den o hoppade upp i soffan. 
Sen for vi direkt till syrran för att vara barnvakt och sen åt vi en super god middag. 
Sen skulle vi klippa klorna på Olle. En liten mops på nästan 8kg och vi var fyra stycken. Ett gympass eller ett löparpass är sjukt mycke enklare för han är stark och tjurig. Jaha hans klor blev klippt efter cirka en halvtimme. Tusen tack för hjälpen :)
 tog en lång dusch när jävig kom hem o kände mig helt slutkörd i skallen. Nu ligger jag o Olle i soffan och ser en dålig film på tv.
 
blev lite ändrade planer för i morgon men de fixar sig. 
 
Skit mysigt nr de börjar bli mörkt nu så man kan tända massa ljus men jag tänker inte gå nån prommis med Olle när de är mörkt väntar till vid ett i stället då de börjar bli ljust igen :)
 
Hemkansla.se är en sida jag skulle kunna beställa allt ifrån skit vad mycke till stugan jag hittade.

Kommentera här: