Slösöndag :)

Vad man hinner med mycke när man kliver upp tidigt, haha jag är inte van, jag som alltid sover bort lediga dagar :)
 
vi vi har hunnit fara på tippen, panta o handla och jag kokade just knäck :) blev så sugen på knäck o eftersom jag inte bakade nå innan jul eller innan vi for så gör jag de nu ;) haha
 
har inte kunnat äta tacos sen jag blev gravid. Har tyckt de har luktat skit o mest velat spy men ikväll ska vi pröva äta de. Jag som älskar tacos :) sen ska vi bara fortsätta vår myssöndag o inte göra ett skit.
 
såg att american horror story kommit ut med tredje säsong så de måste vi börja se nu när the walking dead har säsonsupphehåll.
1 Jennie :

skriven

Vi har tid 7:e januari =). Ska bli härligt att få se de lilla pyret igen :). När har ni BF tror jag frågat det tidigare men mitt minne är kort ;)

Svar: Åh vad mysigt. Om de inte ändras på fredag så är vårt bf 3/6 :) känns som en evighet dit just nu. Får hoppas att vintern o våren går fort :)
Magdalena Ledin

Kommentera här: