Stress hit o dit.

Äntligen sitta jag ner. Jag som sikte skulle stressa nå mer. Fick sms av Mats vid halv elva att han är hemma tills jag slutar. Kanon. Jag tänkte då blir de en timme mindre för Olle hemma och jag slipper stressa. Fem i två ringer jag Mats för att höra om jag ska handla nå. Han svarar du måste ta bussen för jag kan inte komma. Nehe? Punka på ett däck. så han är inte hemma än. haha de är som alltid. Vi har sån tur med allt. INTE! 
 
Sitter o svarar på mail just nu och jag hatar verkligen att formulera mig bra. Haha inte min grej. Men snart har jag svarat på dem två mail som måste svaras och sen får vi se.
 
ska sätta mig ute ett tag o njuta. Kanske inte så mycke kvar av sommaren så de gäller att njuta.
sen ska bilen packas tills i morgon då vi far upp till högträsk igen.
1 Miiii:

skriven

klart du alltid e söt, men du var extra extra söt igår hihi! :) nä nu får du sluta stressa, de är inte bra vännen.. Hoppas ni får en mysig helg i högträsk och att allting går bra!

Kommentera här: