Onsdag 21 augusti

Ledig idag och oj så skönt de är :) någon stod bakom dörren vid halv nio. Men de struntade jag i för på min lediga dag vill jag sova. Elva klev jag upp och var riktigt pigg för en gångs skull :)
 
åt lunch o kollade Hollywood fruarna som jag missade igår. Haha dem är ju så sjuk men ändå vill man se dem.
 
jag o Olle har gått en timme i skogen också. Tur äåt man har gps på mobilen :) haha men hittade hem och en helt ny slinga som var skit rolig att gå. Lite hinder för Olle så han var tvungen att skutta lite extra. Har mött så himla roliga människor i skogen på senaste. Många som själv har lite hundilskna vovvar som gärna vill träna dem att sitt ner o kolla på en annan. Haha Olle är inte den bästa på att sitta still själv ;) så de finns lite trevliga människor i skogen ändå :)
 
ska ta o duscha snart o göra mig färdig för sen ska mindra hämtas från 6års som jag kallar de o nelia från dagis. Fattar inte varför de ska byta namn på allt så man inte fattar vad ungarna går på längre, haha
 
mats är borta hela denna vecka också, får hoppas han kommer hem i morgon :)
är ledig i helgen och de ska bli så skönt. Slippa stressa överallt. Får se om vi far upp till stugan o målar eller om vi bara är hemma. Nu är de inte massa grejer överallt där uppe så nu kan Olle springa helt lös hela tiden.

Kommentera här: