Fredag 16 augusti

Jobbat hela långa dagen. har stått hela dagen då kassan jag var i inte har någon stol för den är trasig. Det var tunga steg till bussen när jag skulle hem. När jag kom hem så dammsugaren och de tog bara en timma o sen en lång dusch, och jag är ännu helt själv här hemma o dag som inte gillar att vara helt skälv njuuuuuuter. Mats ringde just o frågade varför jag inte ringt och om jag ville att han skulle komma hem ;) hhahahahah har de så bra här hemma helt själv :)
 
synd bara att de är skit på tv och Mats har datorn så jag kan inte se någon film. Men popcorn ska jag fixa ändå. 
Jobb hela helgen och ända fram till tisdag. Och onsdag hämtar jag ungarna, spännande att höra hur de gått för mindra när hon börjat förskolan :)
 
ska fortsätta kolla i Ikea katalogen o panduro katalogen :)
1 Mia:

skriven

Men va i helvete! Är det en trasig igen?! Jag kommer fan inte tillbaka förrän alla är fixade! ;)

2 Mia:

skriven

Söto! Jag saknar dig också :)

Kommentera här: