Måndag 29/4

Så var man hemma i kalla regninga norrland. Hade faktiskt gärna stannat längre men tydligen måste man jobba också ;)
 
Vi har shoppat och ätit gott. och vi har gått o gått o gått o gått. Jag har värk i fötterna men de är de värt. haha
Vi åt supergod mat på E-types restaurang. Dem vår jävligt roliga där o trevliga. 
Vi var också o kollade när dem gjorde polkagrisar så vi var ju tvungen att köpa med oss lite hem också.
 
kom hem strax efter åtta i går kväll och jag möttes av en otroligt glad liten mopskille som inte visste hur han skulle visa hur glad han var. haha. Mats blev också glad o sa flera gånger att de var skönt att jag var hemma så han kunde koppla av. haha
Tror nog alla våra killar här hemma har varit lite oroliga för tre förvirrade tjejer men de har ju gått super bra :) En ända liten gång gick vi av på fel station så vi fick gå lite längre :) bra jobbat av oss.
 
Nu ska jag ta en prommis med Olle o sen måste jag fara på jobbet. Mats är i kiruna idag så Camilla o Danne är snäll o hjälper oss med Olle idag :)
 
 
  

Kommentera här: