31/10

gud vilken skön dag. ledig från jobbet. det kan inte bli bättre :)

Jag Maria, Emil och Tessan for till luleå för shopping idag. 
Fick med mig mysbrallor och en mössa åt mig och en åt Mats. Sen var jag tvungen in på indiska och där köpte jag hängande smycken som man kan hänga vart man vill :D älskar dem :) Köpte även ett till par vinerskor ;)

Fantasin till middagen var inte nå bra alls, fläskfile och pommes och jag blev mött efter en tugga typ. 

Var laddad på godis och en myskväll i soffan. Men vi är inte riktigt van vid att bo i hus och att småungar kommer och ska ha godis till högtider så mitt godis fick nå små monster. tur att Mats for och tränade så jag får nytt godis när han kommer hem :D kvällen räddad :D


 
ska ta och lägga mig med kudde och filt nu och kolla bonde söker fru :D

Kommentera här: