torsdag 31/5

god morgon.
Sov alldeles för länge igår så jag inte kunde somna i natt och är nu sjukt trött. Klev upp med Mats nu på morgonen eftersom jag inte vaknar av klockan längre. jobbar 9.30-14.00 idag. skönt med ett kort pass idag. i morgon är sista dagen och sen helg. synd bara att man jobbar 13-22 till ledig helg. Skit pass.

Mina stickers som jag beställt till brudkistan har inte kommit än. beställde den 21/5 så dem borde komma i veckan.

Jag och Mats har tänkt fara till luleå och shoppa på lördag. sen fara hem o göra tre rätters och sen kanske en bio på kvällen. Skönt att inte behöva vara hemma o fixa här inne hela tiden.
Kan inte sluta att säga hur skönt de är att han är hemma varje kväll. Jag är lite förvirrad över vad de är för dag eftersom han är hemma men snart kommer vi nog in i den vardagen också :)

I morgon är de 1 juni. Inte länge kvar nu till semester :) Fyfan så skönt. känner att jag verkligen behöver vara borta från jobbet om än de bara nu är 3 veckor. Blir kanske nån vecka i höst o vara ledig också. 

Nästa helg blir de farmen. beställde biljetter igår. Hoppas de blir roligt :)

Ska ta o göra mig klar nu.

Kommentera här: