Torsdag 22/3

God morgon.
Klev upp med Mats för 1½ timma sen. Då fick jag träffa han lite till :) Dem såg inte allt för peppad ut nu när de regnade och dem hört att skoterföret ska vara dåligt där borta. Men dem lär nog köra hela tiden ändå :)

Själv börjar jag 9.30 o slutar 14.00. Skit skönt med en kort dag och speciellt nu när jag klivit upp så tidigt.

Igår hade vi lite tjejmys här i sävast. Sushi och endel åt kina mat. Skit mysigt även fast jag for hem rätt tidigt för att hinna träffa Mats o fixa med grejer.


Om jag känner mig rätt pigg när jag kommer hem idag hade jag tänkt börja städa o fixa i lillrummet så vi kan tömma de snart då de ska göras om. vi har så många olika planer för alla rum så de känns kaos. Det är tur att vi ska ha samma golv överallt så man inte måste tänka på de. sen ska sovrummet fixas om lite mer också och de där jävla badrummet ska vi ta tag i under påsken. Inte mycke kvar men nog jobbigt o tyvärr tråkigt. men skönt när de är klart o fint kommer de ju bli :)


Har redan ätit frukost så nu har jag tid att bara ligga o se tv innan jag måste fixa mig o gå till bussen.

Kommentera här: