hoppas lördag blir bättre än fredag.

Äntligen lördag. Den hade varit lite bättre om även Mats var hemma. Men jag ringde o väckte han som ett straff för att han inte var hemma. haha.
Snart kommer Alexandra och vi ska o shoppa i luleå. Mats brukar säga att jag har svårt att ha pengarna på kontot. och han brukar förklara att det inte gör nå om dem är där att ingen annan kommer att ta dem. Men jag ser de mer som att jag investera i massa bra grejer :D haha
Kanske de även blir krogen ikväll. Får se hur peppad vi är :)

Ny öppettider på kvantum är de också. istället för 9-21 så blir de 8-22. De var de största samtalsämnet på ica i går. Det var inte många som var nöjd över att schemat helt plötsligt var ändrat och att man fick finnas i att de nu är så här. Det kan nog bli bra men jag tänker bara att en lördagkväll mellan 21-22 kommer väl fan ingen o handlar. är man normal vill man väl för fan vara hemma med familjen. så de kommer nog vara väldigt långsamt att sitta där då. Och öppnar man kassorna så måste man vara där 7.30, kommer ju gå bra för mig som knappt tar mig upp till 10. haha


nä nu ska jag fixa till mig innan jag ska fara.
1 jennhy:

skriven

Hej! Mitt knä precis som ditt har också gått ur led, bara att det hände vintern 2010 för mig och sedan dess har jag haft problem med mitt knä och för 5 veckor sedan fick jag äntligen operera det.



Har som sagt också en dryg ortos som du hade, men min fråga är om du är helt återställd i knäet nu? Om allt har blivit bra?

Kommentera här: