Boden Alive 2011 kommer jag aldrig glömma

Om jag hade 1,56 i promille på Boden Alice, Vad fan hade alla andra då? Jag ser ju inte ut att vara fullast i alla fall ;) haha.

satt o kollade lite bilder från i våras o kom in på den här mappen o började o tänka på vilket skit de blev av de hela. En toppen kväll var de verkligen. Och de tyckte jag hela kvällen o natten även när jag gjorde illa mig. Men nu? fyyyfan vad jag vill ha de ogjort. Denna värk i knät är fan värst. Att jag inte kan springa eller gå nog fort de spelar ingen roll. Men vad gör man med värken då? Jag tränar minst 2 gånger i veckan. Jag går varje dag och de har jag försökt räknat ut att de blir till o från jobbet cirka 6km. sen går jag på jobbet. Är de för lite träning? veckan Mats var hemma så gick jag inte alls lika mycke men värken var ändå där o lika. 

Tips o råd vill jag ha. Jag vill slippa värken o piller kan ni fetjävla glömma..

Kommentera här: