lördag 28 juli

Skönt att kluva upp i tid en lördag. Hade tänkt hinna göra massa saker men så blev det inte riktigt ;) haha.
Mats är i Madjevara och hjälper till i skogen :) Själv väntar jag på Alexandra så ska vi fara o äta lunch sen ska vi shoppa. Vår hobby ;)

Får se om vi far till piteå senare ikväll eller om vi är lat och stannar hemma. Och den lata är då jag som vanligt :)


LJUSLYKTA KERAMIK UGGLALJUSLYKTA KERAMIK UGGLA
 
funderar på att köpa dem här ugglorna som är från lagerhaus. Tyckte dem var så söt.
 
1 Miii:

skriven

Åh dem där ugglorna har jag med kikat på :) supersöta! vill också ha.

Svar: Jag köpte dem faktiskt aldrig. tyckte faktiskt dem var finare på internet än dem var på riktigt. Men jag fick ändå med mig två små ljuslyktor från lagerhaus och en från indsika :D
Magdalena Ledin

Kommentera här: