Onsdag 29/2

Sitter o ser fuskbyggarna. fyfan vilka människor de finns. 
Dagen har rullat på. Tvättat o plockat i o ur diskmaskinen. Annars har jag bara legat i soffan o sett tv o BB.

påtal om fuskbyggarn så ringde Mats bragolv idag IGEN. så dem ska komma o "fixa" felen igen. Hoppas de blir bra den här gången då. 
och jag ringde folksam idag....... finns inte så mycke att säga om de.


I helgen åker Mats bort o kör skoter med sina kompisar och jag ska jobba. Nästa helg åker vi hem och kollar på skoterracet och blir nog kvar o dricker nån cider. och helgen efter de så jobbar jag ju igen men Mats är hemma den helgen och då har vi bestämt att de ska fixas här hemma, eller jag har väl sagt att de ska bli gjort då. Så jag hoppas att vi gör nå då så de inte bara är prat. men vi ska ju bo här ett tag till så de hinns nog med ;)

pratade med alex i förrgård. inte lite avis jag blev. Måste boka in en klipp o färg tid när hon kommer hem också. Och Mats behövde också en klipptid påpekade han.


Jag vill också fara o resa nu men de får vänta till hösten.


1 Mia:

skriven

Hej, fin blogg :) hur mår du idag?

Kommentera här: