slutet av onsdagen.

Emma o Therese for hem för ett tag sen. Själv sitter jag och är sugen eller hungrig. Men ja orkar inte fixa nå nu.
Sitter o kollar recept på nå gott som man skulle ha tagit o gjort i helgen. Vi ska ha en myshelg och tapetsera en vägg :D
sitter o ser på 3an. helt sjuka människor de finns. de skjuts för lite.


Knät fyller år :)
mitt opererade knä firar 20 veckor idag :) och de känns riktigt bra i knät. har inte haft kryckorna alls på 2 veckor och de går skit bra. knät viker sig ibland när jag är ute och går. som tur är så går jag ju inte så fort så jag hinner med när knät viker sig. har inte fått någon riktigt träningsvärk ännu så som jag fått förut. Men till helgen ska jag fixa mig träningsvärk hade jag tänkt.
kan inte sitta på huk, för jag har inte balansen eller styrkan. och jag kan inte sitta på knäna heller. gjort de av misstag några gånger och de gör sjukt ont.
Kan nästan böja bak benen lika långt men sista biten tar de stopp o gör ont. men de kommer. Skulle vilja springa lite för att få ur mig lite enerig med de får snällt vänta. Jag är långt ifrån så bitter på knät som för kanske 1½ månad sen. så de går framåt :D

Kommentera här: