Sitter på jobbet och väntar på att börja j...

Sitter på jobbet och väntar på att börja jobba. Hunnit äte en banan o ett äpple. Bäst jag skriver ner det. Therese ville att jag skulle göra de så hon kan föra in de i nå program och se vad som jag behöver äta mer av. Vårt nyttiga liv börjar ju i morgon. Mats sa de i går när vi kom hem att nu får de vara slut på allt skit vi äter. Vi äter bra mat men allt de andra som vi stoppar i oss. Nä dags för att förändra sig nu. Mot nya mål! Hoppas att de här nu funkar att skicka in. Jag mobilbloggar. Tönt som jag är. Haha Nä nu får jag snart gå in och jobba. Wiiihoooo :-) längtar inte alls till ikväll då jag slutar. Eller till onsdag då jag är ledig. Och på onsdag nästa vecka ska jag o syrran o ungarna åka upp till jokkmokk och hälsa på mormor. Har inte träffat henne sen i förra sommaren så henne saknar jag. Ha en bra dag:)

Kommentera här: