PolarisShow



Mats kommer hem ikväll :) I morgon åker vi till vilhelmina och kollar på dem nya skotrarna som kommer 2012.
Jag ljuger om jag säger att de är skit trist att kolla på skotrar/bilar men jag hade hellre gjort nå annat :)
Men vi får 80 mil ihop och massa timmar i vilhelmina. tror de kommer bli roligt.
Vi hade sjukt roligt när vi for o hämtade en skoter långt,långt,långt bortanför pajala hållet. 

Ska bara ladda upp med kuddar för jag kan inte på fullaste allvar förstå vem fan som tycker M sportstolar är sköna. Dem är hårta och inte skålade för en liten rumpa. Måste bli fet för att de ska vara skönt att sitta.
Måste köpa godis o dricka så vi har nå att mummsa på också. Fast Mats vill nog inte att jag dricker så mycke för jag brukar inte kunna hålla mig mer än 4 mil;) haha. kan vara nog dem gånger vi far hem till Mats föräldrar. haha
Nu ska jag bege mig mot bussen och jobba :)


1 Mia:

skriven

Åååhh.. jag skulle ju testa göra dina rainbow cupcakes idag men jag vart för trött efter att jag var och handlade! Får försöka igen imorgon =)

Kommentera här: