massa strunt o bilder.

Min dag.
Idag tog jag en semesterdag. Har ju så många så varför spara när man kan få en ledig dag. Mats for tidigt i morse för att köra skoter. Jag sov till halv tolv :) Ganska skönt att han inte är hemma på morgonen för då måste man kliva upp tidigt ;)

Har städat bort julen. Jag hatar julen så fort julafton är över. Fick nästan panik när vi kom hem på julafton och alla grejer var framme. men Mats har varit tjurig om att de ska vara kvar för de är så mysigt. tur som sgat att han inte är hemma :D

Satte mig ner ritkigt fort på knä ute i hallen när jag skulle plocka undan alla tusen skor. Om nån granne hörde mig så skulle dem fan tro att jag blev mördad. De gjorde så sjukt ont och jag skrek som att jag fick en kniv i mig. Så för att kompensera smärtan slog jag knytnäven i dörren. Egentligen blev jag arg för att Mats hade sparkat av sig sina tusen skateskor överallt. Så om han hade varit hemma hade allt varit hans fel. Tur för han att han missar min dag ;)

2011.
När jag ser tillbaka nu så har de varit ett roligt år. Många skratt med underbara människor.
En super fin sommar, Vår första sommar i huset. 
Men de har varit mycke skit också. Men de händer varje år men i år känns de som att de tog rekord. 
Mats kör för fort o blir av med körkortet veckan efter får jag knä ur led och opereras kände mig som ett kolli i flera veckor. Tack o lov så gormar inte försäkringskassan med mig som dem verkar göra med alla andra. Vi fick vatten skada i badrummet. Tog hit Bra Golv från Luleå som bara gör ett slarv jobb. Mattan lossnar hela tiden. 

Men även fast sommaren var sjukt jobbigt o de kändes som att vi stod hela själv så skrattar vi åt de nu och de som inte dödar de härdar ;) Vi klarar allt.
Jag har bestämt mig för att 2012 ska bli så jävla bra o vi ska ut o resa för de blev aldrig av de här året. Jag tänker inte lägga massa energi på folk som ända skiter i en. Jag lägger den på dem som är värd den istället.
efter julen 2009 pratade jag o emma om att 2010 skulle bli så jävla bra men de hände mycke för oss båda då också. Så förra julen sa vi samma sak att 2011 skulle bli så jävla grym. 
Men efter så många år av skit så kommer 2012 bli bra. Vi får helt enkelt se till att de blir kanon :D

Jag har varit riktigt dålig på att ta kort i år. Även fast jag köpte mig en ny kamera. Men 2012 ska jag ta kort på allt :D
2011 i bilder.

Full o glad på Boden Alive och hade inte tänkt få knät ur led ;)

Halloween
Jag var egentligen Sandy men lånade Mats peruk och såg ut som Betty Boop ett tag och blev lite lik mamma också.
Mats lånade min peruk o tog på sig lapplans eltjänst mössan ;)
Kulturkraft i Vuollerim :D
Jag satt i skit rullstolen o kollade när alla hade sitt party on the lake. Men jag hade party on the rullstol :D
Massa tjejkvällar
För vissa blev de hårt att köra öl spel med vin ;)
Knähelvete
riktigt glad när jag kunde lyfta benet lite :D
1 Miii:

skriven

jag hoppas nu ditt knä snart blir helt bra, jobbigt för dig att de ska tjorva! men shit vad liten Loke var där haha :) så fjuttig hihi. jag snodde den bilden, hoppas de var okej?! får hoppas att nästa år blir mycket bättre!! :) KRAM

2 Emma:

skriven

Haha, ja vi får hoppas att tredje gången gillt fungerar ;)

Kommentera här: