Tummen upp för idag :)

En helt perfek dag har de här varit :)

Jag o Therese åt sushi. Men vad hände där? Vi var inte helt laddade för sushi. visst var de gott men sen då? Vi saknade nå, typ en sås sa Tess. haha. Sen gick vi lite i affärer o sen en fika på opalen. Sen mer affärer. Sen avslutade vi vår dag tillsammans med att fara o sola 20min :) så underbart skönt. En helt perfekt dag :)

Själv sitter jag o letar objektiv till kameran. Nått objekti som inte kostar mer än kameran hade jag tänk. haha.
Har hittat ett som jag ska flörta med Mats ;) haha.

Påtal om Mats så kommer han inte hem i morgon:( han jobbar övertid hela veckan och även fredagen. Nästa vecka jobbar han också till fredagen. SKIT JOBB! Men då kanske han är ledig måndagen den 9 maj när jag är ledig. Tur man kan se framåt. haha.

kom just på att jag inte ätit middag så de ska jag göra nu, sen hänga tvätt o till sist duscha och sen sätta mig ner här igen :)


Kommentera här: